nedelja, 6. april 2008

Za lep vikend, se spodobi lepo vreme!

... pa še res je!. Vikend je bil sončen (če tega niste opazili), zato sem ga poiskusil kar se da do dobra izkoristiti. Seveda sem nekaj časa namenil tudi fotkanju. Iskanju novih motivov sem se napotil kar s kolesom, naredil sem en malo večji krog po bližnjih travnikih, kjer sm užival v čudoviti cvetoči naravi in seveda naredil tudi nekaj posnetkov.

Če tako lepega vikenda niste izkoristili za kakršna koli dela na prostem, vam je lahko žal.


malce igre z globinsko ostirino.. f5.6 :o
(na žalost moji objektivi ne premorejo manjše zaslonek, komaj čakam na 50mm f1.8 <3)


Sedaj nevem, ali je to normalno ali ne, amapk vedno ko fotografiram mojega psa, mi pes pozira xD venda me nikoli noče geledati naravnost v objektiv, seveda mu potem jaz silim pred glavo kar ga pa seveda zelo moti. Na koncu ga tako razjezim da začne bežati pred menoj in glasno lajati. =)

1 komentar:

Unknown pravi ...

Evo jarm rupi tle (od perija frend) nore fotke in uradno cekiram blog.. Also nared si myspace ˇˇ.